Beneficiaza de -50% Reducere & Transport Gratuit la comenzi > 49lei citeste mai mult
Beneficiaza de -50% Reducere!
Transport Gratuit la comenzi > 49leiciteste mai mult

LIVRARE & PLATA

 

PLATA

Pentru clienţii din România, plata se face în sistem ramburs (veţi plăti numerar (RON) curierului care face livrarea), prin transfer bancar sau online prin card bancar. NU se poate achita prin card bancar in sistemul ramburs. In cazul in care ati optat pentru plata prin transfer bancar, veti primi factura fiscala prin email, dupa ce comanda este procesata (procesarea comenzilor se face in ordinea plasarii comenzilor, in functie de numarul acestora timpul de procesare poate varia) livrarea fiind efectuata in momentul in care banii au intrat in contul editurii sau dupa primirea prin email a OP-ului doveditor. Factura este valabila 5 zile calendaristice de la expedierea prin email, doar in acest termen produsele sunt rezervate. Dupa acest termen se va verifica daca produsele mai sunt disponibile pentru livrare. Daca acestea (sau o parte dintre produse) nu mai sunt disponibile, suma aferenta va fi returnata in cont, in termen de 5 zile lucratoare de la comunicarea datelor bancare de catre client.

Comenzile ce trebuie achitate prin card bancar, dar nu sunt finalizate, nu sunt valide. Ele nu pot fi facturate sau livrate. Nu trimitem linkuri pentru plata prin card din motive de securitate.

De asemenea, site-ul nu rezerva carti. Orice comanda ce nu este valida nu va fi luata in considerare. La fel, cartile plasate in cosul de cumparaturi, nu sunt rezervate, ele fiind onorate doar la finalizarea comenzii in site.

Pentru moment, nu livram decat pe teritoriul Romaniei.

STATUSURI comenzi din cont client:

"In asteptare" - comanda este receptionata si valida, urmeaza sa fie procesata.

"Platita cu cardul" - comanda este receptionata, valida si achitata prin card, urmeaza sa fie procesata.

"Facturata" - comanda este procesata si factura intocmita.

"Expediata" - coletul a fost intocmit. In acest moment va este afisat si numarul AWBului la curier. De asemenea, clientul primeste si email cu detaliile coletului, precum si un link de urmarire al coletului pe site-ul curierului.

"Anulata" - comanda este anulata si nu va fi livrata.

In cazul in care s-a cerut de catre client modificarea comenzii (adaugare produs, schimbare metoda de plata etc), acest lucru nu apare in contul clientului, aceste modificari sunt operate manual, in sistemul nostru de facturare.

LIVRAREA

Pentru comenzile ce contin cosmetice, jucarii sau papetarie, termenul de procesare este de maxim 5 zile lucratoare, depinzand de termenul in care importatorul ne livreaza produsele din comanda. Aceste produse nu sunt in stocul site-ului, ele fiind comandate la importator pe masura primirii de comenzi din site. Site-ul va emite un email cu datele expeditiei, iar firma de curierat un SMS in ziua livrarii.

ATENTIE!!: Numarul de telefon pentru adresa de livrare este obligatoriu sa fie un numar dintr-o retea din Romania.

In perioada promotiilor exceptionale (ex. Black Friday, Perioade de promotii speciale de pret, minim 50% discount, etc.), comenzile se vor livra in ordinea plasarii si disponibilitatii. Timpul de livrare este clar specificat in site (maxim 10 zile lucratoare), in pagina fiecarui produs, cat si in emailul trimis de sistem dupa plasarea unei comenzi.

ATENTIE! Ziua plasarii comenzii nu este numarata la calculul termenului de livrare!

TAXA TRANSPORT

Pentru toate comenzile care depasesc 49 lei si nu contin produse Jucarii, Cosmetice sau Papetarie, livrarea este gratuita pe teritoriul Romaniei. Comenzile cu valoare mai mica sau egala de 49 lei vor fi livrate prin curier rapid cu un cost suplimentar de 12.99 lei.

Pentru comenzile ce contin produse Jucarii, Cosmetice sau Papetarie, cu o valoare mai mica de 299 lei, costul livrarii prin curier rapid este de 12,99 lei.

Optiunea de „ridicare personala” nu mai este disponibila.

Optiunea "deschidere colet" nu este disponibila, nici contracost.

Pentru comenzi foarte mari discountul este negociabil.

Pentru mai multe relaţii în legătură cu aceste discounturi vă rugăm să ne contactaţi la adresa de e-mail: difuzare@universenciclopedic.ro, sau in pagina de Facebook

 

RETUR

Orice produs achizitionat on-line poate fi returnat in termen de 30 de zile de la primirea acestuia, cu conditia ca acesta sa fie insotit de factura fiscala si sa fie in aceeasi stare in care a fost receptionat.. Cererile de retur se plaseaza pe adresa de email retur@universenciclopedic.ro. Produsele returnate vor fi expediate exclusiv prin curier rapid, cu confirmare de primire. In colet, alaturi de produsele returnate, trebuie inclusa o copie a facturii (pe care se marcheaza produsele returnate) si un cod IBAN pentru restituirea sumei aferente. Coletul se va trimite la adresa: Editura Univers Enciclopedic, Bucuresti, Bdul Timisoara nr. 80 (incinta RADOX), 0736364164 (acest numar este folosit doar pentru curier, nu pentru contact editura). Costurile de retur sunt suportate de editura doar in cazul in care produsele sunt defecte, prezinta defecte datorate transportului sau nu sunt conforme cu descrierea din site. In toate celelalte cazuri, costul de transport este suportat de client. Suma aferenta produselor returnate sau nelivrate (din orice motiv) va fi restituita exclusiv in cont bancar sau prin intermediul unui voucher valoric. ATENTIE: coletele retur ce contin ramburs nu sunt acceptate de editura si vor fi refuzate automat la curier.

Sumele ce vor fi restituite in cont bancar (ca urmare a unui retur, cat si a imposibilitatii de livrare) se efecteaza in maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea datelor bancare de catre client.

 

ALTE INFORMATII

Preţurile produselor prezentate pe acest site pot fi schimbate fără o inştiinţare prealabilă, Editura Univers Enciclopedic nu işi asumă nicio responsabilitate pentru schimbările care ar putea surveni.

In perioadele de promotii speciale (ex. Black Friday, promotii speciale de pret, minim 50% discount,  etc), in care numarul comenzilor este foarte mare, modificarile, adaugirile sau comasarile de comenzi sunt efectuate in limita posibilului, editura neangajandu-se la rezolvarea acestora. Comenzile se prelucreaza in ordinea plasarii lor, printr-un sistem automatizat, orice modificare ce impune interventie manuala a operatorilor editurii nu va fi luata in seama.

Datorita necorelarii tehnice a sistemelor informatice folosite de furnizori, unele produse (cosmetice, jucarii, papetarie sau carti aparute la alte edituri) pot avea modificari ale stocurilor, intre momentul plasarii unei comenzi si momentul intocmirii coletului. Aceste comenzi vor fi modificate, dupa informarea clientului pe suport durabil (email) si doar in concordanta cu optiunea acestuia (daca ea este exprimata in intervalul de timp specificat in informare).

Deasemenea, in perioadele de promotii speciale (Black Friday, promotii speciale de pret etc) in care numarul comenzilor este foarte mare, pot aparea diferente in ceea ce priveste stocurile anumitor produse. Acestea vor fi eliminate din factura si nu vor fi achitate de catre client. Emailul trimis de sistem in momentul plasarii comenzii online nu reprezinta obligatie contractuala, aceste comenzi putand fi modificate in functie de stocurile existente la data intocmirii coletelor, in urma informarii clientului pe suport durabil si al acordului acestuia.

In cazul unei comenzi ce nu a putut fi livrata (conform sistemului curierului), produsele din acea comanda vor fi rezervate timp de 5 zile calendaristice de la efectuarea returului conform sistemului curierului. Dupa acest termen, editura nu mai este obligata sa livreze aceste produse, restituirea sumei, in cazul in care comanda a fost deja achitata, facandu-se exclusiv in cont bancar, in termen de 5 zile lucratoare de la comunicarea datelor bancare de catre client.

In cazul unei comenzi nelivrate, dar plecata de la editura, clientul va primi in termen de maxim 15 zile lucratoare o instiintare pe email despre returnarea coletului de catre firma de curierat, editurii. In urma acestui email, clientul isi poate exprima dorinta de retrimitere a acelui colet. In functie de motivele pentru care coletul a fost returnat editurii (adresa gresita, numar de telefon gresit etc), editura va instiinta clientul si ii va cere acordul, ca taxele stabilite de curier pentru noua expeditie sa fie suportate de client. Editura nu va trimite coletul fara acordul scris (email sau Facebook Messenger) al clientului, daca acesta implica alte taxe suplimentare.

** Zilele sambata si duminica nu sunt lucratoare **

** Nu folosim telefonul in relatia cu clientii. Detalii pentru contact gasiti in pagina dedicata a site-ului **

 

Promoții și concursuri

Compania își stabilește singură regulamentele promoțiilor și a concursurilor pe care le organizează. Data începerii și cea a încheierii promoțiilor și concursurilor vor fi specificate în regulamentul desfășurării acestora. Aceste regulamente sunt aduse la cunoștință eventualilor participanți prin intermediul site-ului propriu. 

 

Regulament utilizare cupoane valorice* **

– Pentru cuponul valoric de 10 lei, suma minima de comanda trebuie sa fie minim de 50 lei. 

– Pentru cuponul valoric de 300 lei, suma minima de comanda trebuie sa fie minim de 750 lei 

– Pentru cuponul valoric de 1200 lei, suma minima de comanda trebuie sa fie minim de 2500 lei  

Cupoanele valorice nu pot fi folosite decat de catre clienti, ele neputand fi introduse manual de catre editura, dupa plasarea unei comenzi.

*cupoanele de reducere si cupoanele valorice sunt valabile pana la 31 decembrie 2021

**cupoanele de reducere si cupoanele valorice nu sunt valabile in campania de Black Friday